شستن مبل مخملی د ر خانه
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

سرسبز ، ثروتمند و بسیار شیک. نه ، ما در مورد له شدن مخفی شما صحبت نمی کنیم - ما در مورد مخمل صحبت می کنیم. مبل های مخملی به دلیل زیبایی و توانایی بالا بردن فضایی به سادگی توسط موجود ، در سالهای اخیر تجدید حیات عظیمی را تجربه کرده اند. اگر شما صاحب این خرید نهایی وضعیت هزاره هستید ، احتمالاً می دانید که مانند همه چیزهای زیبا ، مخمل نیز به مراقبت نیاز دارد تا به بهترین شکل ممکن به نظر برسد. پنجه های لجن ، ساندویچ های شلخته کره بادام زمینی و گرد و غبار و خاک به طور کلی می توانند مبل مخملی شما را خراب کنند. خوشبختانه ، شما می دانید که چگونه یک نیمکت مخملی را تمیز کنید. یا ، حدوداً پنج دقیقه دیگر این کار را خواهید کرد.

 

 

انتخاب ها ، گزینه ها

قبل از اینکه حتی فرصتی برای ایجاد آشفتگی روی مبل خود پیدا کنید ، می خواهید نوع مخملی را که با آن سر و کار دارید درک کنید. دو نوع اصلی از مخمل وجود دارد: پنبه و مصنوعی.

 

هنگام انتخاب یک قطعه مخملی ، باید به سبک زندگی خود فکر کنید. در حالی که هر دو نوع مخمل زیبا هستند و ظاهر غنی مورد نظر شما را به وجود می آورند ، ما تکه های مخمل مصنوعی مانند صندلی Embrace یا صندلی عشق Ceni را برای خانوارهای دارای بچه و حیوانات خانگی توصیه می کنیم. این همان مخمل پنبه ای مخملی را به شما می دهد ، اما مراقبت از آن کمی آسان تر است. به عنوان مثال ، آن لکه کچاپ از آن دسته مرغ های بعد از مدرسه به همین راحتی روی مخمل مصنوعی لک نمی زند. ما عاشقش هستیم

 

با مقاومت کل مخملی Article در برابر 40،000 مالش مارتیندیل (بیشتر پارچه های داخلی نیمی از این تعداد را با 20،000 تعداد مالش دارند) ، هر قطعه از مجموعه مخمل ما برای خانواده ها ، صاحبان حیوانات خانگی - یا فقط به طور کلی افراد نامرتب ایده آل است.

پاکسازی و نگهداری عمومی

شهرت مخملی به داشتن فضایی ، نگهداری بالا و فقط برای نخبگان فوق العاده تمیز و بکر شهرت دارد. اگرچه بدون شک لوکس به نظر می رسد ، اما تمیز کردن و نگهداری از مخمل بسیار دشوارتر از پارچه ها یا مواد دیگر نیست. علاوه بر بالش و ورق زدن منظم بالش ، چند روش وجود دارد که می توانید مخمل خود را نگاه کنید * بوسه آشپز *.

 

اگر دوست دارید از یک کراسان بادام پوسته پوسته روی مبل مخملی Sven Cascadia Blue خود و برخی از خرده های کره استفاده کنید ، به راحتی آن را با استفاده از یک برس نرم وکیوم کنید. پس از اتمام غذا خوردن ، بدیهی است

 

زمستان خود را در اسپانیا گذرانده اید و اکنون با چند صندلی مخملی غبارآلود پس از ماه ها دوری سر و کار دارید؟ یک خلا quick سریع همچنین با هرگونه گرد و غبار یا سایر آلودگی های خشک روزمره که به نظر می رسد وقتی کسی تماشا نمی کند ، سر و صدا می کند. فقط مطمئن شوید که از آن ضمیمه برس نرم استفاده می کنید تا از ایجاد خراش یا خراش جلوگیری کنید.

بخار کردن

آیا می دانید وقتی هشت ساعت می خوابید و با علائم چین و چروک روی صورت خود بیدار می شوید؟ همین اتفاق ممکن است برای مخمل هم بیفتد. از آنجا که مخمل مخمل خواب دار است و دارای توده بالاتری (رشته های بلندتر پارچه) است ، می تواند برای مدت زمانی تحت فشار یا وزن فشرده شود. این به صورت چین یا لکه سفید ظاهر می شود. یک چین یا لکه سفید که به راحتی قابل رفع است.

 

به راحتی یک بخار دستی (خوب خانه داری گزینه های برتر برای همه بودجه ها) یا تنظیم بخار روی اتوی خود را بگیرید. هنگامی که داغ شد ، از یک گوشه شروع کنید و بخار را از طریق پارچه در جهت مخالف شمع حرکت دهید. اطمینان حاصل کنید که از کمترین تنظیم گرما استفاده می کنید و بخارپز را بیش از چند ثانیه در یک نقطه نگه ندارید. برای ایجاد مزاحمت بیشتر ، از برس پرز سفت استفاده کنید تا الیاف را بخار دهید. خیلی تازه و خیلی بخارپز.

 

رنگ آمیزی رنگ

محو شدن یک واقعیت طبیعی در زندگی برای هر چیزی است که در معرض نور قرار دارد - چه از آفتاب و چه از یک لامپ در داخل منزل.

 

Zoe Garred ، مدیر توسعه محصول ما ، توضیح می دهد: "مخمل مخصوصاً به محو شدن رنگ حساس است." "برای جلوگیری از آن ، من پیشنهاد می کنم با انتخاب فضایی که در معرض تابش مستقیم آفتاب نیست ، از مبلمان خود محافظت کنید. اگر این امکان وجود ندارد ، برای محافظت از آن ، پتوی پرتابی را روی مناطق در معرض آفتاب قرار دهید. "

 

یا اگر محو شدن شما را آزار نمی دهد: این توصیه را نادیده بگیرید و به ظاهری محو و سرزنده بنشینید.

 

خلاصه اینکه:

 

جاروبرقی با یک اتصال نرم نرم برای ایجاد آلودگی های خشک و گرد و غبار

بالش ها را به طور مرتب کرک و تلنگر کنید

الیاف خرد شده را با بخار دادن در برابر شمع ثابت کنید

مبلمان مخملی خود را از نور مستقیم دور نگه دارید تا محو نشود

تمیز کردن نقاط

شما هرگز فکر بدی نداشته اید. اما شاید زمان آن رسیده باشد که بپذیریم نوار سیب زمینی پخته ای که برای تعطیلات خود جمع کرده اید ، از نظر تئوری بهتر از عمل بوده است. اگر مبل مخملی شما می توانست راه برود ، از در خارج می شود و از تاد و پنیر فلفل قرمز او پر می شود.

 

خامه ترش ، لکه های بیکن چرب و چیلی فوق الذکر فقط برخی از خطرات مبلمان مخملی شما در طول زندگی است. با درك نحوه دقیق تمیز كردن این لكه ها قبل از آنكه در مخمل شما خیلی دنج شود ، برای بلایای از نوع نامرتب آماده شوید.

 

وقتی چیزی به ناچار روی مبلمان مخملی شما ریخت ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که نفس عمیق بکشید. باشه عالیه. میخ زد

 

اکنون ، دستورالعمل های تمیز کردن سازنده خود را بررسی کنید. آنها در مورد مراقبت از نشت و خرابکاری دقیقاً به شما خواهند گفت که چه کاری باید انجام دهید (و چه کاری نباید انجام دهید).

 

یک مکان خوب برای شروع همه نشت ها ، خیساندن مایعات اضافی با یک پارچه نرم و بدون پرز است. ما قطعاً می خواهیم در اینجا بر مولفه بدون پرز تأکید کنیم ، زیرا پرز می تواند در الیاف مخمل گیر کند.

 

به محض خلوص هرچه بیشتر آلودگی خود ، وقت آن است که یک محلول تمیز کننده تهیه کنید. یک یا دو قطره از مایع ظرفشویی (مانند نوعی که می تواند روغن اردک ها را تمیز کند) را با یک فنجان آب مخلوط کنید. تکان دهید تا حبابهای کف مانند لته صابون کوچک ایجاد کنید. پارچه خود را بردارید و آن را فقط در لجن فرو کنید. سپس ، لکه را با پارچه لک دار کمی پاک کنید تا جایی که می توانید لکه را پاک کنید.

طراح داخلی Gemma van der Swaagh با کاناپه سبز Cirrus چمن مخملی یک نقطه کانونی در اتاق خواب اصلی خود ایجاد کرد. نکات مناسب تمیز کردن مخمل به این معنی است که گاهی سبز بودن آن آسان است.

بگذارید منطقه خشک شود ، یا از سشوار با کمترین میزان گرما استفاده کنید تا روند کار تسریع شود.

 

اگر نمی خواهید با مخمل لوکس خود شانس بیاورید ، با یک متخصص تمیز کردن مبلمان مشورت کنید. آنها مطمئن خواهند شد که مخمل شما تمیز شده و به زیبایی اولیه خود بازگردانده شده است.

 

گرچه هیچ گلوله جادویی برای تمیز کردن هر چیزی وجود ندارد ، این مراحل بهترین روش برای تمیز کردن مخمل ، بدون خطر آسیب را ارائه می دهد:

 

1. دستورالعمل های تمیز کردن سازنده خود را از نظر نیازهای خاص مراقبت بررسی کنید.

 

 

2. برای جذب مایعات اضافی از پارچه نرم و بدون پرز یا حوله کاغذی استفاده کنید. مالش ندهید.

 

نحوه تمیز کردن مبل مخملی

3. پارچه را در محل بگذارید تا جایی که ممکن است مایعات جذب شود.

 

 

4. چند قطره مایع ظرفشویی را در یک فنجان آب مخلوط کنید.

 

 

5. تکان دهید تا حباب تشکیل شود

6. پارچه خود را فقط در لجن قرار دهید.

 

 

7. به آرامی لکه را پاک کنید ، مطمئن شوید که مخمل را اشباع نمی کند.

 

 

8- بگذارید در کمترین حالت هوا خشک شود یا از سشوار استفاده کنید.

 

 

9. در صورت نیاز به کمک حرفه ای تماس بگیرید.

 

 

مخمل پر چرک و با نگهداری بالا از گذشته است. مبلمان مخملی امروزی می تواند بچه های چسبنده ، حیوانات خانگی چرت و پرت و همه مشکلات زندگی را از بین ببرد. اکنون که می دانید چگونه یک کاناپه مخملی را تمیز کنید ، می توانید بدون نگرانی از مخملی مخلوط ، پرزرق و برق و بدون لکه لذت ببرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: